Among the stars


Το πρόγραμμα eTwinning "Among the stars" υλοποιήθηκε τη σχολική χρονιά 2022-2023 με τη συμμετοχή εκπαιδευτικών και νηπιαγωγείων  από την Ιταλία (ICS G. Solari di Loreto-Agnese Natale, Carmela Anna Del Popolo, Francesca Nikolai, Gigliola Pieroni, Sofia Pantanetti, Fabiola Papa, Santa Formisano) και την Ελλάδα  (2ο Νηπιαγωγείο Αλιάρτου-Μαρία Γκιζλη και Μαρίνα Βασιλείου, Νηπιαγωγείου Παπίγκου-Μαρίνα Ρούμπα, 3ο Νηπιαγωγείο Ανατολής-Όλγα Ντούβαλη) Ιδρυτές του έργου ήταν τα σχολεία ICS G. Solari di Loreto της Ιταλίας (Ambra Coccia)  και το 7ο Νηπιαγωγείο Κατερίνης (Eύη Καρέλλα, Κωνσταντία Μανουσαρίδου)
Με τη βοήθεια του Πάξι, της μασκότ της ESA KIDS (Ευρωπαϊκή διαστημική υπηρεσία) τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τους πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος. Τα μέλη του έργου χωρισμένα σε ζευγάρια αναλάμβαναν ένα πλανήτη του ηλιακού μας συστήματος και δημιουργούσαν εποπτικό υλικό, παιχνίδια και συνεργατικές δραστηριότητες για όλα τα μέλη του έργου 

Ξεκινήσαμε γνωρίζοντας τον Πάξι, τον μικρό εξωγήινο που ταξιδεύει στο πλανητικό μας σύστημα και θα ήθελε πολύ να μας μιλήσει για τις περιπέτειες του και να μας γνωρίσει τους πλανήτες

 


Μετά τη γνωριμία, τα παιδιά θέλησαν κι εκείνα με τη σειρά τους να γνωρίσουν τον πλανήτη μας στον Πάξι. Ζωγράφισαν λοιπόν τι θα ήθελαν να του δείξουν






Έπαιξαν με τα εκπαιδευτικά παιχνίδια της πλατφόρμας ESA KIDS-games. Ιδιαίτερη αδυναμία έδειξαν στη ζωγραφική



Ο Πάξι τους εντυπωσίασε τόσο ώστε "τρύπωσε" στις ελεύθερες ζωγραφιές τους




Τα παιδιά ζήτησαν να τον χρωματίσουν και στις προτεινόμενες ζωγραφιές της ESA KIDS


Ήρθε λοιπόν η ώρα ο Πάξι να μας γνωρίσει τους πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος. Ο Νοέμβριος ήταν ο μήνας του πρώτου πλανήτη, του πιο κοντινού στον ήλιο, του Ερμή

1. ΕΡΜΗΣ


Οι δράσεις που είχαμε να υλοποιήσουμε για τον Ερμή ήταν:



Γνωρίσαμε τον πλανήτη Ερμή



Μάθαμε ότι πήρε το όνομα του από τον αγγελιοφόρο των 12 θεών του Ολύμπου τον Ερμή





Παίξαμε παιχνίδια
Memory


Puzzle





Λαβύρινθος





Συνεργατική τρίλιζα με το ICS G.Solari di Loreto της Ιταλίας και τα παιδιά της κυρίας Σίλβια 




Τρίλιζα και στην τάξη


Βοηθήσαμε τον Πάξι να ξεκινήσει από τη γη και να φτάσει στον Ερμή αλλάζοντας κάθε φορά τη διαδρομή




Μάθαμε πως η επιφάνεια του Ερμή έχει πάρα πολλούς κρατήρες από την πτώση μετεωριτών και προσπαθήσαμε να την αναπαραστήσουμε. Σε ένα δίσκο με αλεύρι ρίξαμε κόκκους καφέ από ψηλά προσπαθώντας να καταλάβουμε τη δημιουργία των κρατήρων. 




Πήραμε μέρος στο διαγωνισμό ζωγραφικής με θέμα "Ο πλανήτης Ερμής" ψηφίζοντας τη ζωγραφιά που θα μας εκπροσωπούσε





Τέλος, ηχογραφήσαμε τη λέξη Ερμής στα Ελληνικά και Mercurio στα Ιταλικά



2. ΑΦΡΟΔΙΤΗ

Ο Δεκέμβριος ήταν ο μήνας της Αφροδίτης, του δεύτερου πλανήτη του ηλιακού μας συστήματος σε σχέση με την απόσταση του από τον ήλιο. Οι δράσεις που έπρεπε να υλοποιήσουμε ήταν:



Είδαμε τη σχετική παρουσίαση που ετοίμασαν οι συνεργάτες μας. Μάθαμε ότι είναι ο πιο λαμπερός πλανήτης αλλά και ο πιο ζεστός. Το μέγεθος της Αφροδίτης είναι σχεδόν ίδιο με αυτό της γης και γι' αυτό πολλές φορές την αποκαλούν "αδερφή" ή "δίδυμη" της γης. Πήρε το όνομα της από την θεά της ομορφιάς, σύμφωνα με την ελληνική μυθολογία, τη θεά Αφροδίτη





Προσπαθήσαμε να αναπαραστήσουμε την επιφάνεια της




Είδαμε έργα τέχνης με θέμα τη θεά Αφροδίτη και φιλοτεχνήσαμε τα δικά μας





Συνεργαστήκαμε σε ομάδες για να φτιάξουμε με οδοντογλυφίδες και πλαστελίνη διαστημόπλοια τριών ορόφων τα οποία να μπορούν να σταθούν όρθια. Δεν ήταν εύκολο. Μετά από πολλές προσπάθειες τα καταφέραμε!





Δώσαμε στα διαστημόπλοια μας ένα όνομα της αρεσκείας μας και ζωγραφίσαμε τα συμπεράσματα μας 


Πύραυλος στο ελεύθερο παιχνίδι με οικοδομικό υλικό της τάξης




Υλοποιήσαμε δραστηριότητες κώδικα για τον Ερμή


και για την Αφροδίτη








Συνεργαστήκαμε με το νηπιαγωγείο ICS G.Solari di Loreto της Ιταλίας και τα παιδιά της κυρίας Καρμέλα στο διαδικτυακό παιχνίδι "Χτίσε έναν εξωγήινο". 


Και με το 2ο Νηπιαγωγείο Αλιάρτου και τα παιδιά της κυρίας Μαρίνας



Φύλλα εργασίας




3. ΓΗ

Τον Ιανουάριο μιλήσαμε για τον δικό μας πλανήτη τη Γη

Οι δράσεις που έπρεπε να υλοποιήσουμε ήταν:


Είδαμε την παρουσίαση που ετοίμασαν οι συνεργάτες. Αν και ζούμε στη Γη διαπιστώσαμε πως δεν γνωρίζουμε και πολλά για τον πλανήτη μας

Presentation-Παρουσίαση






Reproduce the sound of earth
Μάθαμε πως η γη έχει τον δικό της ήχο! 
Προσπαθήσαμε να τον αναπαράγουμε με τα μουσικά όργανα της τάξης. Δεν μας ικανοποίησε το αποτέλεσμα και έτσι χρησιμοποιήσαμε ένα μπαλόνι! Αφού το φουσκώσαμε πιέσαμε το στόμιο του αφήνοντας σιγά σιγά τον αέρα να βγει και τα καταφέραμε!




3d earth

Με υλικά της τάξης μας δημιουργήσαμε μια τρισδιάστατη κατασκευή του πλανήτη μας






Σε χάρτινα πιάτα ρίξαμε τέμπερες και κλείσαμε κάθε πιάτο σε ένα πλαστικό σακουλάκι. Κάθε παιδί με τα δάχτυλα του άπλωνε τα χρώματα έτσι ώστε το δημιούργημα του να μοιάζει με την επιφάνεια της γης





Online games-Διαδικτυακά παιχνίδια





Fairy tale- Παραμύθι

Συνεργαστήκαμε με τα υπόλοιπα νηπιαγωγεία του έργου και δημιουργήσαμε ένα παραμύθι με θέμα τη Γη μας, με τη μορφή σκυταλοδρομίας





Code activities- Δραστηριότητες κώδικα






Συνδεθήκαμε διαδικτυακά με τα σχολεία συνεργάτες και αφού φορέσαμε τις μάσκες μας χορέψαμε ακούγοντας το τραγούδι της γης!



Worksheets-Φύλλα εργασίας






4. ΑΡΗΣ

Ο Φεβρουάριος ήταν αφιερωμένος στον τέταρτο πλανήτη του ηλιακού μας συστήματος, τον Άρη
Οι δράσεις μας για αυτό τον μήνα ήταν


Presentation-Παρουσίαση


Worksheets-Φύλλα εργασίας















Code activity-Δραστηριότητα κώδικα












Collaborative activity-Συνεργατική δραστηριότητα (ανασύνθεση της εικόνας του θεού Άρη)


Games-Παιχνίδια






Art-Make an alien mask/Τέχνη-Φτιάξε μια μάσκα εξωγήινου






Ο Μάρτιος ήταν ο μήνας στον οποίο ασχοληθήκαμε με 2 πλανήτες αυτή τη φορά. Με τον Δία και τον Κρόνο
5. ΔΙΑΣ

Οι δράσεις μας για τον πλανήτη Δία ήταν:


Presentation-Παρουσίαση






Sounds of Jupiter-Οι ήχοι του Δία



Drawing and worksheets-Ζωγραφιές και φύλλα εργασίας













Κατασκευή 



Experiment-Πείραμα
Προσπάθησε να αναπαραστήσεις τις καταιγίδες του Δία






Collaborative activities-Συνεργατικές δράσεις
Παίξαμε με το σχολείο ICS G. Solari di Loreto της Ιταλίας και τα παιδιά της κυρίας Σοφίας



Ευχαριστούμε κι εμείς με τη σειρά μας τα παιδιά της κυρίας Μαρίνας Ρούμπα από το(ΠΑΠΙΓΚΟ- ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ)




Jupiter in Mythology-Ο Δίας στη μυθολογία
Γνωρίσαμε για τον ρόλο του Δία στη μυθολογία. 


Δημιουργήσαμε το δικό μας έργο τέχνης και φτιάξαμε το μουσείο του Δία





Songs-Let's dance with Jupiter-Τραγούδια-Ας χορέψουμε το τραγούδι του Δία






Online games-Διαδικτυακά παιχνίδια







Code activities-Δραστηριότητες κώδικα








6. ΚΡΟΝΟΣ

Οι δράσεις μας για τον Κρόνο ήταν:


Presentation-Παρουσίαση





Mythology-Μυθολογία



Worksheets-Φύλλα εργασίας










Collaborative game-Συνεργατικό παιχνίδι

Παίξαμε τρίλιζα με το 2ο Νηπιαγωγείο Αλιάρτου και τα παιδιά της κυρίας Μαρίνας


Ευχαριστούμε τα παιδιά της κυρίας Μαρίνας από τα Ιωάννινα ,για το συνεργατικό παιχνίδι.




Code activity-Δραστηριότητα κώδικα











Online games-Διαδικτυακά παιχνίδια






Board game-Επιτραπέζιο παιχνίδι






Mission-Αποστολή
"Κατασκευάστε τον πλανήτη Κρόνο με υλικά της τάξης σας"





Song-Το τραγούδι του Κρόνου



Ο Απρίλιος ήταν ο μήνας του ήλιου και της σελήνης

ΗΛΙΟΣ

Οι δράσεις μας για τον ήλιο ήταν:
-Παρουσίαση του ήλιου
-Μύθοι για τον ήλιο
Ο μύθος του Φαέθοντα
Ο Βοριάς και ο Ήλιος
-Δραστηριότητα Τέχνης
-Πείραμα (Δημιουργία ηλιακού φούρνου, τα χρώματα της ίριδας με cd)
-Φύλλα εργασίας
-Δράση με το beebot
-Δημιουργία μασκότ
-Συνεργατική δράση-Ο χαιρετισμός του ήλιου



Εννοιολογικός χάρτης "Τι ξέρω για τον ήλιο"

Ξεκινήσαμε την ενότητα ανιχνεύοντας τις υπάρχουσες γνώσεις των παιδιών








Παρουσίαση του ήλιου






Μύθοι για τον ήλιο

Ο μύθος του Φαέθοντα






Ο βοριάς και ο ήλιος

Διηγηθήκαμε στα παιδιά τον μύθο χωρίς όμως να φτάσουμε στην κατάληξη που είχε το στοίχημα μεταξύ του βοριά και του ήλιου. Ζητήσαμε να ψηφίσουν ποιος νομίζουν ότι τελικά βγήκε νικητής και στη συνέχεια ζωγράφισαν και αιτιολόγησαν την απάντηση τους. Ολοκληρώσαμε τον μύθο και τα παιδιά έλεγξαν τις απαντήσεις που είχαν δώσει. Η πλειοψηφία δήλωσε πως ο ήλιος θα κέρδιζε το στοίχημα και θα έκανε τον άνθρωπο να βγάλει το παλτό του.







Καταγράψαμε τις απόψεις των μαθητών μας σε συνεργατικό online βιβλίο στο story jumper






Τέχνη

Με τέμπερες τα παιδιά δημιουργήσαν την επιφάνεια του ήλιου










Πειράματα

Δημιουργία ηλιακού φούρνου
Περιμένουμε μια ηλιόλουστη μέρα για να τον δοκιμάσουμε. Θα καταφέρει να ζεστάνει το φαγητό μας ή μήπως όχι;







Τα χρώματα της ίριδας με cd

Με τη βοήθεια ενός cd και ενός φακού καταφέραμε να προκαλέσουμε την ανάλυση του φωτός (το οποίο αναγνωρίζουμε ως "λευκό") και να δούμε τα χρώματα της ίριδας που το αποτελούν


Φύλλα εργασίας






Παιχνίδια










Η μασκότ μας για τον ήλιο






Συνεργατικό παιχνίδι

Συνεργατικό παιχνίδι με τα παιδιά της κυρίας  Άμπρα από την Ιταλία. Βάζω τις εικόνες (ημέρα-νύχτα) 
στην σωστή πλευρά.



Beebot και ήλιος

Βοήθησε τον αστροναύτη να φτάσει στον ήλιο αποφεύγοντας τα εμπόδια




Ο χαιρετισμός του ήλιου

Κλείσαμε την ενότητα του ήλιου με online συνάντηση με τα παιδιά του ICS G. Solari di Loreto και την κυρία Agnese. Τα παιδιά αναπαράστησαν τις κινήσεις του ήλιου από τη δύση μέχρι την ανατολή









Ο ΧΟΡΟΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ



Συνεργατικό παιχνίδι με το ICS G. Solari di Loreto της Ιταλίας και την κυρία Francesca




Τέλος καταγράψαμε τις νεοαποκτηθείσες γνώσεις για τον ήλιο σε νέο εννοιολογικό χάρτη






Μάθαμε λοιπόν πως ο ήλιος είναι αστέρας και όχι πλανήτης. Είναι απαραίτητος για τη ζωή στον πλανήτης μας. Ο ήλιος είναι το κέντρο του ηλιακού μας συστήματος ενώ γύρω του περιστρέφονται όλοι οι πλανήτες που γνωρίσαμε.



ΣΕΛΗΝΗ


Οι δράσεις μας για τη Σελήνη ήταν:
  • Παρουσίαση και βίντεο για τις φάσεις της σελήνης και την πρώτη προσελήνωση του Apollo 11
  • Πείραμα
  • Παιχνίδια
  • Συνεργατική δράση
  • Δραστηριότητα κώδικα
  • Τραγούδι
  • Φύλλα εργασίας

Παρουσίαση και βίντεο

Ήλιος-Γη-Φεγγάρι









Πείραμα

Φουσκώσαμε ένα μπαλόνι και το στερεώσαμε σε ένα κομμάτι από καλαμάκι περασμένο σε σπάγγο. Ζητήσαμε από τα παιδιά να προβλέψουν τι θα συμβεί αν χωρίς να το δέσουμε το αφήσουμε ελεύθερο. Τα περισσότερα παιδιά πρόβλεψαν ότι το μπαλόνι θα σκάσει ή ότι θα πέσει κάτω. Πραγματοποιήσαμε το πείραμα και διαπιστώσαμε ότι το μπαλόνι "πετάχτηκε" σαν πύραυλος πάνω στο σκοινί. Τα παιδιά έλεγξαν τις απαντήσεις που είχαν δώσει στο φύλλο εργασίας και διαπίστωσαν αν είχαν προβλέψει σωστά ή όχι. Στη συνέχεια προσπάθησαν να εξηγήσουν σε τι οφείλεται η κίνηση του μπαλονιού





Συμπέρασμα από το πείραμα το μπαλόνι έφυγε σαν πύραυλος γιατί είχε αέρα μέσα.


Παιχνίδια

"Ξεχώρισε τους πλανήτες από τα αστέρια"





Τραγούδι

"Όταν το φεγγάρι έχει πόνο στον λαιμό"



Φύλλα εργασίας















Δραστηριότητα κώδικα με την βοήθεια (beebot) μελισσούλα.
Προγραμματίζω το beebot να εκτελέσει τις εντολές (διαδρομή) για να φτάσει ο αστροναύτης,και ο πάξι ο ήρωας μας , στο φεγγάρι αφού περάσει από τα αστέρια.





Καταγραφή των διαδρομών στο χαρτί.



Και στον υπολογιστή


Χορός

Κλείσαμε την ενότητα της σελήνης χορεύοντας το τραγούδι  "Sun, moon and stars"



Ο Μάιος είναι ο μήνας των τελευταίων πλανητών του ηλιακού μας συστήματος, του Ουρανού και του Ποσειδώνα


Οι δράσεις που πρόκειται να υλοποιήσουμε είναι:
  •  Γνωριμία με τους πλανήτες
  • Δραστηριότητα κώδικα
  • Πείραμα 
  • Δράση μηχανικής
  •  Διαδικτυακά εκπαιδευτικά παιχνίδια
  • Σχετικά φύλλα εργασίας

Γνωριμία με τον Ουρανό και τον Ποσειδώνα


Δραστηριότητα κώδικα
"Οδήγησε το beebot σύμφωνα με τον κώδικα που βλέπεις. Σε ποιον πλανήτη θα προσγειωθεί;"
Φύλλο εργασίας
"Οδήγησε τον πύραυλο στον πλανήτη Ουρανό αποφεύγοντας τα εμπόδια"







Πείραμα

Ο Ουρανός και ο Ποσειδώνας είναι δύο γίγαντες πλανήτες που εκτός από πάγο αποτελούνται από αέρια όπως το ήλιο, το υδρογόνο και το μεθάνιο. Το αέριο που ονομάζεται μεθάνιο είναι αυτό που τους δίνει το μπλε χρώμα τους. Για να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίο σχηματίζονται τα σύννεφα σε αυτούς του γιγάντιους πλανήτες, πραγματοποιήσαμε το παρακάτω πείραμα. Τα παιδιά κατέγραψαν τις υποθέσεις τους πριν την εκτέλεση του και στη συνέχεια κατέγραψαν τις διαπιστώσεις τους






Δραστηριότητα μηχανικής

Σεληνάκατος

Η αποστολή που έπρεπε να φέρουν εις πέρας ήταν να κατασκευάσουν μία σεληνάκατο με τέτοιο τρόπο ώστε όταν την ρίξουν από ψηλά να μην "πεταχτεί" ο αστροναύτης και κινδυνέψει. Τα παιδιά χωρισμένα σε τρεις ομάδες, συνεργάστηκαν ώστε να κατασκευάσουν μία σεληνάκατο η οποία θα κατεβάσει με ασφάλεια τον αστροναύτη στο φεγγάρι. Προτού ξεκινήσουμε, πήραμε δύο χαρτιά ίδιου μεγέθους, τσαλακώσαμε σε μπάλα το ένα και αφήσαμε το άλλο όπως ήταν. Ζητήσαμε από τα παιδιά να προβλέψουν, αν τα ρίξουμε στο πάτωμα ποιο από τα δύο θα πέσει πιο αργά. Διαπιστώσαμε ότι το ίσιο χαρτί έπεσα πιο αργά και πιο μαλακά. Γιατί όμως συνέβη αυτό; Γιατί το χαρτί με τη μεγάλη επιφάνεια δημιούργησε μεγαλύτερη αντίσταση του αέρα. Ώστε για να προσγειωθεί αργά και με ασφάλεια η σεληνάκατος μας χρειάζεται να έχει μεγάλη επιφάνεια. Αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε ως βάση της κατασκευής μας χάρτινα πιάτα. Επίσης χρησιμοποιήσαμε ένα μικρό πλαστικό ποτήρι, χαρτοταινία, καλαμάκια και πλαστελίνη. Στο ρόλο του αστροναύτη ένα μικρό μπαλάκι από φελιζόλ. Αφού τελείωσαν τις κατασκευές τους, έριξαν τη σεληνάκατο τους από ψηλά. Διαπίστωσαν πως έπεσε μαλακά στο πάτωμα και το μπαλάκι έμεινε στη θέση τους. Ο αστροναύτης προσγειώθηκε με ασφάλεια! 





Αφού ολοκληρώσαμε τη γνωριμία μας με όλους τους πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος αναρωτηθήκαμε, αν ήμασταν αστροναύτες ποιο πλανήτη θα θέλαμε να επισκεφτούμε;








Διαδικτυακά εκπαιδευτικά παιχνίδια

Παζλ "Ουρανός και Ποσειδώνας"
"Αντιστοίχισε το όνομα με τον πλανήτη"
"Τοποθέτησε τους πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος στη σωστή σειρά"






Φύλλα εργασίας









Το στέμμα του ηλιακού συστήματος


Η τελευταία συνεργατική δραστηριότητα ήταν η τοποθέτηση των πλανητών του ηλιακού μας συστήματος στη σωστή σειρά 






Και online τραγούδι και χορός μεταξύ όλων των μαθητών του έργου. Λίγο πριν εξερευνούσαμε τον ουρανό με το τηλεσκόπιο της τάξης μας. Οι μικροί μας μαθητές ήταν σίγουροι πως "εντόπισαν" τον Δία, τον Κρόνο και τον Ουρανό!





Η συνάντηση μας είχε απόλυτη επιτυχία! Καλό καλοκαίρι παιδιά! Περάσαμε υπέροχα μαζί σας!


Ολοκληρώσαμε τις δράσεις του έργου με την αξιολόγηση του από τους μαθητές ατομικά


και απονομή βραβείου για την εξερεύνηση του ηλιακού μας συστήματος!


Για τις ανάγκες διάχυσης του έργου μας στείλαμε μήνυμα στην ESERO GREECE παρουσιάζοντας τις δράσεις μας και είχαμε την χαρά να λάβουμε εξαιρετικά σχόλια και πρόταση συνεργασίας!

"Το Ελληνικό Γραφείο ESERO σας συγχαίρει για την εξαιρετική σας
πρωτοβουλία. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό τα παιδιά, από νεαρή ηλικία, να
γνωρίζουν το συναρπαστικό κόσμο του διαστήματος και να εμπνέονται ώστε
να ακολουθήσουν στο μέλλον καριέρες στο διάστημα!
Μελετώντας τις δραστηριότητες που υλοποιήσατε, η εμπλοκή των μαθητών του
νηπιαγωγείου πραγματοποιήθηκε με τρόπο ιδιαίτερα ευχάριστο, ενώ είναι
άξιο προσοχής το γεγονός ότι υπήρχε ποικιλία θεματικών ενοτήτων και
εργαλείων. Οι μικροί εξερευνητές όχι μόνο γνώρισαν το διάστημα αλλά
απέκτησαν και δεξιότητες του 21ου αιώνα, οι οποίες είναι καθοριστικές
για την ανάπτυξη και την ενσωμάτωσή τους στη σύγχρονη κοινωνία και
οικονομία.

Ευχαριστούμε θερμά για την έμπνευση που δίνετε στην εκπαιδευτική
κοινότητα κι ελπίζουμε να συνεχίσετε τις υπέροχες δράσεις σας με τους
μαθητές.
Σας περιμένουμε τη νέα σχολική χρονιά στα προγράμματα του ESA/ESERO ώστε
να συνεχίσουμε μαζί αυτό το διαστημικό ταξίδι.

Θα θέλαμε, επίσης, να σας προτείνουμε, αν σας ενδιαφέρει, να αναπτύξουμε
και να εφαρμόσουμε πιλοτικά, από κοινού, δραστηριότητες σχετικές με το
διάστημα για τους μαθητές του νηπιαγωγείου, κατά το νέο σχολικό έτος
2023-24.

Με Εκτίμηση,
Ιωάννα Ρεπανίδου
ESERO Greece Officer"











2 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια στις κυρίες!! Μπράβο στα παιδάκια μας!! Εξαιρετική δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπεροχα πράγματα! Μπραβο στα παιδιά μας ! Μπραβο στις κυριες μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση

 Ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, διεξάγεται φέτος για 6η χρονιά έχοντας ως στόχο οι μαθητές και οι μαθήτριες...